Tuesday, March 4, 2014

වෙනස් ආදරේ....


 


මං වෙනස් කෙල්ලෙක් ලු.

ඔයා මට ආදරෙත් ඒකලු.

ඔයා කිවුවා…….


මං ඔලුව වැනුවා……










හයියෙන් හිනාවෙන්න එපාලු, අසෝබනයිලු
ඔයා කිවුවා


කචකච ගගා කියවිල්ල මහම වදයක්ලු
ඔයා  කිවුවා


සිත්තම් අඳින්න එපාලු, කාලෙ නාස්තියක්ලු
ඔයා කිවුවා


අඳුන් ගල්වන්න එපාලු, සෝබන වැඩලු
ඔයා කිවුවා


හීන දකින්න එපාලු,, විකාරයිලු
ඔයා කිවුවා

කල්පනා කරන්න එපාලු, එපාවෙනවලු
ඔයා කිවුවා

මං ඔලුව වැනුවා





මං හොඳටෝම වෙනස් වෙලා ලු.

ඔයා මට අකැමතිත් ඒකලු.

අදින් පසු යලි එන්නෙ නෑමලු

ඔයා කිවුවා….








මං ඔලුව වැනුවා……










106 comments:

  1. Replies
    1. මේ මොකෝ කට ඇරගෙන?

      Delete
    2. ඔලුව වනල නිකං ඉන්ඩ එපෝ., ඉල්ලමු ගේමක්, :D

      Delete
    3. යේස්....
      යං එහෙනං වලියට!
      කඩු පොලු ටීපනස් හය හෙම අරගෙන

      ඔයා යන් ඉස්සහරින්
      මම එන්නංකො පස්සෙන්.

      :D

      Delete
    4. :O
      ඔයා යන් ඉස්සහරින්
      මම එන්නංකො පස්සෙන්.,, ^_^

      Delete
    5. ඔයා පස්සෙන් එනකොට
      මම කොහොමද ඔයාගෙ ආරක්ෂාව ගැන බලන්නෙ!
      ඔන්න ඔහෙ නිකා ඉමු අනේ.

      Delete
    6. ඔය ඔය දෙන්නම ඉස්සරහින් යන්න. ඔය දෙන්නගේ ආරක්ෂාවට මම පස්සෙන් එන්නම්. අව්ලක් නෑ නී. :P

      Delete
    7. ඔයා ඉස්සරහින් ගියානම් හරි. ඔව් නිමෝ, මම හිතන්නෙ මම තමයි ආරක්ශාව දෙන්න සුදුසුම කෙනා.

      Delete
  2. ඔබට යන්නම ඕනෑ නම් ඔබ යන්න ඉතින් වෙන් වී... (එහෙම ද )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ලියන්න ඇති කම්මැලිකම හින්දා
      කවි පදයක් ගෙතුනී.....

      (අන්න එහෙමයි උනේ )

      Delete
    2. යේක මේමයි බං නංගි මං ඇහුවෙ. කවියෙ ඉන්න කෙල්ල එහෙම හිතුවද... මොකද මට ඔය ලව් කවි තේරෙණවා ටිකක් සොරයි සොරයි වාගෙ. වෙනසට කැමතියි කියල, තව ටිකක් වෙනස් කරල, වෙනස එපා කියල යන කොට 'වෙන මක් කරන්නද, යන්න ඕන නම් යන්න අයියා' වගෙ එකක් අර ෆොටෝ එකෙන් පේන්නෙ. :)

      Delete
    3. හයියූ අයියා යේක ආනකොට තේරන්න තමා ආන්න ඕන. කවියෙ ඉන්න කෙල්ල යේක තමා හිතල තීනවා. කෙල්ලව වෙනෂ් කොලේ කොල්ල තමා. කොල්ල වෙනෂ් කෙල්ලෙක්ව පික් කොරගෙන ඒ කෙල්ලව ටිපිකල් කාන්තා මොඩල් එකට වෙනෂ් කොරල අන්තිමට මට යෙපා කියල යන්ට යනවලු අප්පා. කෙල්ල ඉතින් මුනව කීනව ඔලුව වනනව ඇරෙන්ට. ෂරියා?

      Delete
  3. දැන්වත් බෙල්ලට තෙල් ටිකක් ගා ගන්න. ඔලුව වනල වනල බෙල්ල උළුක්කු වෙලා ඇති නේ. :) :)

    ------
    Great work Bassi. කම්මැලිකමට ඔහොම කවි පද ගෙතුන නම් හිතා මතා කවි ලියන්න ගත්තොත් කොහොමට හිටී ද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. හික්ස්.... ඔව් අනී මේ බෙල්ලෙ උලුක්කුව අරින ගමන් :D

      ඉත්තූතියි ඈ.... ඒ වුනාට ලස්සනටම ලියැවෙන්නෙ මෙහෙම කාන්සියට කියැවෙන කවි නේද? හිතල හිතල ලියද්දි කෘතිමයි.

      Delete
  4. ඔයාට හිතෙනවලු
    ඔයා ලියනවලු
    අපි කියවනවලු
    ඉතින් මම කමෙන්ට් කලා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මට හිතෙන එක
      මම ඔහෙ කුරුටු ගානකොට
      ඒව කියවන්නට
      ඔයාලත් මෙහෙ එනකොට

      කියවල ඉවරකොට
      හොරෙන් ආපහු යන්නෙ නැතිකොට
      කොමෙන්ටු කොටනකොට
      ඒවා දකිනකොට

      ඇත්තමයි
      හරිම සතුටුයි මට



      මොකෝ කම්මැලියෝ කාලෙකින් මුකුත් ලීවෙ නැත්තෙ??

      Delete
    2. අහා ලියන්න ඕනේ ඒ... කම්මලි. අනික තමයි ලව් ස්ටොරියක් ලියන්න හිතයි. තාාාාම කම්පනා කරනවා මේ

      Delete
    3. ඔයාගෙ ඉට්ටෝරිය ලියන්නකො අනී ඉතින් ලවු ඉට්ටෝරි ලියනවනම්. එතෝට අපිට ඒක දිගටම කියෙවුවැකි. මෙගා කතාවක්නෙ :)

      Delete
  5. යකෝ කිව්වයි කියලා මේ ඔක්කොම කරන්නේ.. හ්ම්ම් හ්ම්ම් ගැන බස්සියෙක් ම තමා

    ReplyDelete
    Replies
    1. බස්සි! හ්ම්ම් හ්ම්ම් ගාල නිකං ඉන්නව?! අහල බලාන්කො බස්සගෙන්.

      Delete
  6. හ්ම්..දැනට බ්ලොග් අවකාසෙ මගේ කතාව හරියටම කිවුව පෝස්ටුව මේක..

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම කියවලා තියෙන ඒවයින් :)

      Delete
    2. හෆොයි. සාශාට ලවු ඉලවුව ඇලජික් වීමේ රහස ඒකද! හයියූ ගණන් ගන්න එපා මෙයා. පෝස්කට්ටක් තලාගෙන, ජොලියෙ ඉම්මු.

      Delete
    3. ගිය ලවකට නාඩන්නේ…
      තියෙන බ්ලොගේ රැක ගන්නේ…

      අන්න එහෙමයිලු සාශාට උපදෙස් දෙන්න ඕන. නැත්ද බස්සි? :)

      Delete
    4. ආයෙත් අහලා ප්‍රියා සුමිතුරෝ උපදේශන සේවය තියෙන්නෙ ඔය. සාශට දෙයියන්ගෙම පිහිටයි ඔය උපදෙස් අරන්!!

      Delete
    5. ආයෙම. වැරදිලා තියෙයි අපේ උපදෙස් අරන්. හැක්. හැමදාම නෑ හැම තැනම නෑ.

      මේවා පිලිපැද්දොත් කිරි ගහට බණ්ඩි කියතෙන් කෙටුවා වගේ තමා. :) :)

      Delete
    6. හඃ හඃ ඒකත් පිලිපැදල බලමු.උපදෙස් නොමිලේ නෙහ්???? අතුරු ආබාධ වලට වගකියනවද?

      Delete
    7. අනේ අනේ පලයල්ල බං යන්න... :3

      Delete
    8. සාශා බුලත් කොලේක ඔතලා රු. 579ක් දෙන්නකො. 500 මගෙ ගාස්තුව. 79 බද්ද. හි… :)

      Delete
    9. සාශා : මූ අතුරු ආබාධ වලට වග කියද්දි බැරියැ. මේ මැරවින්ගෙ ගෝලයො ගැන උඹටත් බුදු සුවර්නෙ. අනේ මන්ද.

      Delete
    10. ධනා : හොඳමයි හාන්දුන්නෙ, අපිල යඤ්ඤං.

      Delete
    11. ප්‍රියා : හික්ස්! උඹත් e-money හොයන්න පටන් ගත්තද. වර්චුවල් බුලත් කොලේක ඔතල කරන ක්‍රෙඩිට් කාඩ් payments වුනත් බාරගන්නව කියහං.

      Delete
  7. එයා ගියා ලු...
    මම ආයිත් එහෙම ලු...
    කමක් නෑ ලු..
    හිතන්න ඕන එහෙම ලු...
    මොකද,මම වෙනස්වෙනවා ලු...
    :/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හිතන්න ඕනෙ එහෙමලු
      මොකද
      අපිට ඇත්තටම ආදරේ අය
      අපිව මකලා අලුතෙන් අඹන්න යන්නෙ නෑමලු

      Delete
  8. ඔව් ඔව්... මෙහෙම වෙච්ච අවස්ථා දෙක තුනක් ගැන ම මම ඇත්තට අහල තියනව බස්සියේ. අපූරු කයිය...)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. මමත් ඒවගේ අහපු දෙයක් නිසයි මේක ලියැවුනේ දිලිනියෝ.

      Delete
  9. අපිත් ඉස්සර ඔළුව වැනුවා ලු
    ටික ටික කට වහන් ඉන්න එක එපා උනාලු
    මේ මොන විකාරයක්ද කියලා හිතුනාලු
    අන්තිම ඉවසුම් කණුව ලග කච කච ගාන්න උනාලු
    එයාට මාව අත අරින්න ඕන උනාලු
    මන් ගොඩක් ආදරේ නිසා මට එයාට යන්න දෙන්න උනාලු
    දින,සති,මාස ගෙවිලා ගියාලු
    මම ආයෙත් එයාව හොයන් ගියාලු
    ඒත් එතකොටත් මන් පරක්කු වෙලාලු
    එයා,එයාටත් නොදැනිම අන්සතු වෙලාලු

    මාත් ලිව්වා මෙව්වා එකක් ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හපුයි. ඛේදාන්තයක් නේ? :( අපි නම්ි ඉවසීමෙ කණුවට සෑහෙන දුර තියාම කචකච ගානව අක්කෝ.

      Delete
  10. අන්තිම ටික නැතිව අනිත් හැම දෙයක්ම මමත් "එයාට"නිතරම කියනව ..... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. අප්පට සිරි ......එයා දුන්නේ නැද්ද කන පැලෙන්න ..:D

      Delete
    2. කෙන්ජයියා කකුල කඩාගත්තෙ එයැයිගෙන් ප්‍රහාරයක් එල්ල වෙලාද මන්ද! :P

      Delete
    3. තොපි දෙන්නම මගේ පෙර භවේ සතුරු සොයුරු/සොයුරි යුවලක් ද මන්ද අෆ්පා ..හැක් ...හැක් .... (සිනාව නෙමේ බොලව්...බොල් කැස්ස බොලව්නේ ....හැක් ....හැක් ....)

      Delete
    4. ඕ යේස් පෙර භවේදිත් කෙන්ජයියා එයාට සම්භාදක පනවන්න ගිහින් කකුල් කඩාගත්ත නේ. ඒ මතකෙන් තමයි guess කලේ මේ පාරත් ඒකම වෙන්ටැති කියලා... හික්ස්! :P

      Delete
    5. පෙර භවයේ තිබ්බෙත් ඔය කැස්සම තමයි

      Delete
  11. ඇත්තටම මට ඕන වුනා
    වෙනස් ආදරයක්
    ඔයාට ඔළුව වනන්නවත් දෙයක්
    මම නොකිවුව තරම්,
    කොටින්ම ඔයාට ඕන විදිහට
    ඔළුව වනන් හිටියා මම..
    මට ඕන වුන
    ඒ වෙනස් ආදරය විදිනකන්
    මම නුඹේන්..
    ඒත් දවසක හොරෙන්
    නුඹ ගිහින් මට නොකියම
    මම හොද වැඩියි කියලා..

    වෙනස් ආදරයකට තමයි බං බස්සියේ මාත් ආස.. උදාහරණ කියන්න ඕන නෑනේ ඉතින්.. ඒකේ හරි අමුතු ගතියක් තියෙනවා..

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්න ඒ වෙනස වෙනස් කරන්න මහන්සි නොවීී ඉන්න පුලුවන් අය අඩුයි නෙව.
      (මෙහෙම එව්ව කියන්නත් බයයි. මොනා කිවුවත් කස්ටිය හිතන්නෙ ඒ මම බස්සට කියන එවුව කියලනෙ!)

      Delete
  12. මට නිකං මෙහෙම අවසානයක් ගැන හිතෙනවා...

    ඔයා කියන හැමදේට ඔලුව වනන්න එපාලු
    ඔයා මට අකැමතිත් ඒකලු.
    අදින් පසු යලි එන්නෙ නෑමලු
    ඔයා කිවුවා…

    මං ඔලුව වැනුවා……

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ අවසානය මම නිර්මාණය කල අවසානයට වඩා බොහොම ප්‍රබලයි නෙ. ස්තූතියි තිසර!

      Delete
  13. ඉතිං කාටද පුළුවන් වෙනස් වෙන එක නවත්තන්න...

    ReplyDelete
    Replies
    1. වෙනස් වෙන ලෝකයෙ වෙනස් නොවන එකම දෙය වෙනස් වීම පමණයි කියනවනෙ.

      Delete
    2. ස්වාභාවික වෙනසයි, කෘතිමව ඇතිකෙරෙන වෙනසයි දෙකක් නේද දේශ්?

      Delete
    3. කෝම කරත් වෙනස් නේ මෙයා... සුදානම් නොවී නොසිටිනු කියල අපට ඉක්කෝලෙදි කියල දුන්නා

      Delete
    4. සූදානම ගැන ඔය කියන කතාව පෝස්ට් එකේ තියෙන කතාවට හාත්පසින්ම වෙනස් කියලයි මට හිතෙන්නෙ. මගෙ මොලේ දෝසයක්ද මන්දා.....

      Delete
    5. //මගෙ මොලේ දෝසයක්ද මන්දා…//

      අත බොරු කීවත් කීබෝඩය බොරු කියන්නේ නැත. :) ;)

      Delete
    6. පියාටත් කොහෙන් ගියත් ඕම එවුවනම් පේනව. @ඔරවමින්.

      Delete
  14. අනේ මන්ද උබට හිතෙන දේවල්... පවු බස්ස...

    ReplyDelete
    Replies
    1. මන් හිතුව ගාලු මේක දැකලා බස්ස ගැන අනුකම්පා සිත් උපදවා ගනීවි කියල.

      Delete
  15. යන්න ඕන එකාට රැදෙන්න හේතු දාහක් තිබ්බත් වැඩක් නෑ. යන්න එකම හේතුවක් තිබ්බොත් ඇති අනිවා යනවා. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇති යාන්තම් පියාත් ඉදලා හිටලා බුද්ධිමත් ප්‍රකාශ නිකුත් කොරනව නේද!

      Delete
    2. හේතුවක් නැත්තං එකක් හදාගන්නවා

      Delete
    3. බච්චි ~ ආයෙත් අහලා අපිත් කිරිත් එක්ක සමහන් බොනවනෙ. එතකොට බුද්ධිමත් ප්‍රකාශ ගලාගෙන එන්නෙ. :)

      සාශා ~ අමටක කරන්න අෆ්ෆා අමටක කො‍රන්න. :)

      Delete
    4. ඕනෙකම තියේනම් හේතු 1ට 1000ක් මවාගන්ට බැරියැ සාශෝ.

      Delete
  16. හ්ම්ම්ම් එකත් එහෙමයි නේ ..තමන් තමන් වෙන්න ඕන ..එත් වෙනස් වෙන එක නම් වෙනවා

    මේ කටුසු කතාවක්ද ???උන්නේ ඔලුව වනා ගත්ත ගමන් ඉන්නෙ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් සහෝ. කවිය "එක් සත්‍ය කටුසු කතාවක්" කියල rename කලානම් හරි නේද!

      Delete
  17. පෙර ඔබ ලස්සනයි කිවෙ ඒ සිනාව
    නොවේදෝ
    අහන් ඉන්න ආසයි කිවේ මගේ කියවිල්ල
    නොවේදෝ
    මිතුරන් සමගින් වර්ණා කෙරුවේ මගේ සිත්තම්
    නොවේදෝ
    මම ගලවන්නේ නුබ දුන් අදුන්
    නොවේදෝ
    මා සමගින් නුබ දැක්කේ හින
    නොවේදෝ
    හැම එකටම බෙල්ල වන්නන්නේ බස්සියෝ
    නොවේදෝ

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැම එකටම බෙල්ල වැනුවෙ කටුස්සො වේදෝ
      බස්සො කලේ හ්ම්ම් හ්ම්ම් ගානා එක නේදෝ

      Delete
    2. සත්තු වත්තේ ගිහින් නැද්දෝ
      ලොකු පොඩි බස්සෝ දැකල නැද්දෝ
      දවස තිස්සේ හ්ම්ම් හ්ම්ම් ගන්නේ නැද්දෝ
      හ්ම්ම් ගනා ගමන් බෙල්ල වන්නේ නැද්දෝ

      Delete
  18. එතකොට මගේ හීන වලට හිනාවුනේ ...
    මගේ හිනාව නැවැත්තුවේ.....
    මගේ කචකචේ නැවැත්තුවේ......
    මාව වෙනස කරේ හිටපු විදිහට කැමති නැති නිසා ද ......?
    එතකොට ඔයා මට කැමති වුනේ ඇයි ...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපි නම් ඕවා දන්නෑ ඕන්. අපිව එහෙම අල්ලගන්නවා නෙමේ ඕවට. හැක්. ;)

      Delete
    2. ඔහෙප් පලයන් මෙන්න මෙයා

      Delete
    3. පවුලූශා : සෑහෙන බොන්න ඕනෙ ප්‍රශ්නයක් නෙව. නිකම් ඉස්සෙල්ල ආවෙ කිකිලිද බිත්තරේද අහන්නා වාගෙ.

      Delete
    4. ප්‍රියා : යේස්. අපි ඔලුව බේරගෙන දුවමු.

      Delete
    5. දමිත් : ගෙඹිලූශා ඇහුවොත් ඔහොම එකක් තමයි නේ?

      Delete
  19. "මං වෙනස් කෙල්ලෙක් ලු.
    ඔයා මට ආදරෙත් ඒකලු."

    ඕක්කොම කොල්ලො එහෙමද මන්ද කියන්නේ. මටත් කිව්වා නෙව එකෙක් :( පස්සේ ඒ වෙනස එයාලටම දිරවන්නේ නැතිව යනවා :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගොඩක් කොල්ලොන්ගෙ පොදු ලක්ශණයක් නෙව බඩියෝ ඒක. :))

      Delete
  20. ඇත්තටම මේ වෙනස්කම මොකද්දලු....
    මාත් ඔලුව වන වනා හිතනවලු

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඕව ගැන වැඩියෙ හිතන්න එපාලු
      ඕක මිනිස් සිතේ සොබාවෙලු

      Delete
  21. අයියෝ බස්සි.... කියලා වැඩක් නෑ ඔය ගැන නං....අනේ  එයාලගෙ වෙනස.... හි හි....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආ මෙන්න ඇවිල්ලා........දැන් ඉතින් බස්සිගේත් කට පන එයි ....හපොයි

      Delete
    2. හිරු: ආයිශ් අම්ම ගුංඩූ!!! හිරු අක්කට කාලෙකින් අපේ පැත්තට එන්න පාර මතක් වෙලා තියෙන්නෙ. ලියමුකො අලුත් කතාවක් හෙම.

      Delete
    3. ගෙඹිලූශෝ මගෙ කට කොයිවෙලෙත් පණ තියෙනෝ හරිද :P

      Delete
  22. අපිට ඉතින් මේව කියන්න කව්රුවත් නෑ ලු...

    අපෙත් ඔළුව වැනෙනව ලූ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. තව කාලෙකදි කෙනෙක් ලැබෙයිලු
      එදාට මෙහෙම වෙන්නනම් එපාලු

      Delete
  23. ඇති යන්තන් ..... ඒ කරදරෙත් ඉවරයි

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය කීවෙනි කරදරේද ඉවරවුනේ රාළේ?

      Delete
  24. කවුරු කවුරුත් ටික කලක් ගියාම වෙනස් වෙලා කියල නෝක්කාඩු කියනවා තමයි නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒක තමයි වීරෙ. ඔයාව අදමයි මේ පලාතෙ දැක්කෙ. බස්සිගෙ නවාතැනට සාදරයෙන් පිළිගන්නවා ඔයාව!!

      Delete
    2. නෑ නෑ. මම කලින් ඉදලම ආව. නම පොඩ්ඩක් වෙනස් කරලා හැඟුනා. එකයි කලින් පෙනී හිටිය පරණ නමේ කෑල්ලක් වරහන් ඉතිරි කලේ.

      Delete
    3. ඔහෝ. දැන් මීටර් වුනා! :D

      Delete
  25. මුනිවත හොඳයි දෙබසින් දුක වැඩි හන්දා.... අපූරැයි නඟේ! ජය!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි චන්දන අයියේ....

      Delete
  26. නෙළා ගන්න බැරි හින්දයි ඔබ ඔය තරමට ලස්සන,
    නෙළා ගෙනා කිසිම මලක් නෑ ඔය තරමට ලස්සන,

    හීන මවාගෙන දහසක් තනියෙන් රස විඳපු,
    බිතු සිතුවම් රූ මෙන් හද තෙලිකඩ මත ඇඳපු,
    ලොවට හොරා පැස පුරවා ගෙනවිත් හැඩ බලපූ,
    ලස්සන නැති හැටි මල්වල ඉස්සර මං නෙළපූ..

    මුහුණ දෙමින් සර පහරට අනංගයා විදපූ,
    නොදැක හිටිය දවස්වලට ඉකි බිඳ බිඳ හඬපු,
    කාත් කව්රුවත් නැති තැන තුරුල්වෙලා දොඩපූ,
    පැහැය සුවඳ කොහි ගියේද මල්වල මං නෙළපූ..

    - නන්දා මාලනී-

    (අහිංසක බස්සාට එසේ නොවේවා!!!)

    බස්සාට ජය වේවා!!!


    ReplyDelete
    Replies
    1. මම මේ සින්දුවෙ chorus එක විතරයි වචන දැනගෙන හිටියෙ. තැන්කුයි හොඳේ....!!!

      බස්සට ජය වුනා කියන්නෙ මට ජය වුනා වගේම තමයි විදානේ...

      Delete
  27. ඔලුව වනවන විතරක් හිටියම ඔම වෙනව.

    ReplyDelete
    Replies
    1. කටර් එක වගේ කට තිබුනත් මේ වගේ ඒව වෙන්න පුලුවන්.

      Delete
  28. එයා මට කිව්වා.....
    එයා මට කිව්වා....
    මං තොට කැමති නෑ කියලා....
    ලොල්

    ReplyDelete
    Replies
    1. එතකොට මම එයාට කිවුවා
      මම එයාට කිවුවා
      "ඉතින් මට පාන්ද?" කියලා
      ලොලේ ලොල්.

      Delete
  29. එහෙමහරි කමක් නෑ බස්සා බේරුනානම්

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපොයි සින්දුවෝ බස්සා ඒ තරම් වාසනාවන්ත නෑ. මේ මට නිකමට හිතිච්ච දෙයක්.

      Delete
  30. ඔලුව වනලා විතරක් මේක තේරුම් ගන්න බැහැ.ඔලුව ගලක ගහගන්නම වෙනවා මේක තේරුම් ගන්න....:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම කරලාවත් බලමුනේද තේරුම් ‍යයිද කියලා?

      Delete
  31. එපා තවත් මගේ හිත රිදවන්න
    ආල නුරාකම් නෑ මට සොඳුරු
    ප්‍රේම හැඟුම් මතකයි මට වුනි රුදූරූ
    ඔබ යන්න ඔබ යන්න....

    කියන්න තමා වෙන්නෙ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. අප්පුච්චියේ.....! මේං සසිඳුවා හැඟුම්බර වෙලා!!!

      Delete
  32. හ්ම්.. කියන දේවල් කරන්න හොඳ නෑලු නේ... ඔන්න එහෙනම් අපි කරන්නෙ නෑලූ...

    අදහස නම් හරිම ශොක් ...

    ReplyDelete